13/3

Det är till att hålla sig på toppen, försöka att klättra upp och inte tappa modet. Jag hatar den här känslan av ovisshet. Ni vet när man inte riktigt vet vad man vill eller om man ska stanna eller gå. Jag hatar att det är såhär, och jag hatar att säga det men det är faktiskt inte mitt fel. Jag måste få prov flyga! Jag kan inte gifta mig och skaffa barn nu. Och inte om 3-4 år heller. Jag vill resa, jobba, gå på krogen och göra allt som man ska ha gjort innan man går in i någonting stadigare. Men jag vill ju göra allt de där med dig. Men som det är nu så kommer jag ju inte få göra det. Just för att vi är på så olika nivåer. Jag orkar inte det här. Allt eller inget. Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: jennifer gräll

men hanna, det är okej. Det var inte meningen att få dig att känna dig pressad. Ber om ursäkt, jag vill inte ha barn. Förlåt!

2010-03-15 @ 22:49:22
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0