22/3

Dålig uppdatering, i know..
Har varit mycket på sistonde.

Blir snart en ny design, har ledsnat på den som jag har.
Tycker inte alls att den är fin nu.

Sitter hemma hos mys och dricker kaffe.
Ska ta bussen till skolan om ett tag.
Tänkte bara skriva lite först.

Syster fick nycklarna till lghten i fredags så där har familjen spenderat sin helg.
Jag har dock inte varit där någon gång alls.
Tänkte passa på när dom ska dit nån gång i veckan.

Ryggen har blivit lite lite bättre. Behöver inte halta lite mycket.
Men det gör fortfarande skit ont när jag gör vissa saker.
Som tur är så ska jag ju till en ryggdoktor på onsdag.
Så jag får veta vad som är fel på min rygg.
Och kanske ska på massage hos farbrors fru. Hon är Thai så hon kan de där med massage.
Ska bli riktigt skönt!


Och idag är det ingen vanlig dag för det är SABINAS födelsedag, HURRAHURRAHURRA !!!

Oj, är klockan så mycket.
Då måste jag springa och borsta tänderna och sen springa till bussen.
Vi ses senare idag, tror jag ;) .




Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0