24/3

Jag försöker blogga så ofta jag kan.
Men jag hinner inte, och ärligt talat så har jag inte haft lust.

Måste börja fokusera på skolan, och hur allt kommer att bli.
Tänk om det är som jag tror?!
Jag vet inte vad jag ska säga, självklart kommer jag bli glad.
Men det känns ändå som att jag kommer missa så himla mycket.
Så det är tungt, jag vill. Men ändå inte.

Ni förstår säkert inte vad jag babblar om, men dom som vet är dom som ska veta.
Ingen annan behöver veta.

Jag har ont i magen, halsen och hostar som en tok.
Är riktigt less på att bli sjuk hela tiden.
Nu blir det till att börja käka vitaminer.
För då mådde jag ju bra!

Nej nu måste jag springa till bussen och åka till skolan.
Ryggdoktorn väntar kl.11.00.
Och sen ska jag till S på en kaffe :).
Prata skit som vanligt ;).

Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0