30/3

idag är det ingen vanlig dag för det är min broders födelsedag, hurrahurrahurra!

Sitter hemma hos Mys och kollar på tv.
Vaknade av min själv idag halv 8.
ände mig grymt utvilad så det var ju skönt.

Ska snart hoppa in i duschen och sedan vidare till skolan.
Går kort dag, från 10.50-12.20.
Efter skolan ska jag till ryggdoktorn igen och knäcka ryggen.
Ska egentligen vara där halv 4 för jag trodde att jag slutade då, men det var tydligen tidigare.
Menmen, får jag komma in så får jag :).
Hoppas att  jag får träna på onsdag!!

Igår hade jag praktik, det var faktiskt kul, jobbigt men kul.
Fick göra massa olika saker och hon som jag va hos var jätte trevlig!

Nej nu ska jag duscha.
Vi ses (:.



Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0