31/3

Sista dagen på denna månad.
Vilket betyder studiebidrag !

Var på stan för ett tag sen, fick med mig en t-shirt hem.
Jätte snygg, diskret och helt min stil!
Fick även köpa hårfärg till min mor som är jättesjuk :(.

YES, idag fick jag hem Taxfree katalogen :D.
Nu känns det som att det är på riktigt igen!
Det är inte så långt kvar nu tills vi hoppar på planet till Tunisien.
Så nu sitter jag och planerar och kollar efter saker att köpa med mig i Taxfreen.
Riktigt kul faktiskt.

Ska snart ta en lite längre promenad med hundarna och sen käka.
S kommer före träningen och skrattar med mig :D.
I love it !

Jaha, nu har jag påsklov. Shit vad tiden går fort!
Och jag är så uppspelt så ni anar inte.
De enda jag tänker på är Tunisien Tunisien Tunisien.
Men jävlar va skönt det ska bli.
Sola, bada, sola bada, dricka och äta gott!
Sen är det inte långt kvar tills det är sommarlov, hanna fyller 18 och Gotland :D.

Nej usch, jag tjatig jag är ;).
Nu ska jag ta ut vovvarna som tittar så sött på mig när jag sitter här och ler för mig själv.
Vi ses!




Peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0