4/2

Handikappad nolla är vad jag är.
Igår skulle vi ha träning, men vi var bara 6 st där.
Så det blev en chill träning.
Blir så arg på dom som bara skiter i att höra av sig och inte kommer.
Fan, vi har två viktiga matcher kvar, ta er i kragen för fan!!
Aja.. På träningen spelade vi lek match för skojs skull, men något gick snett.
Eller bakåt kanske jag ska säga? Jag har ingen aning om vad jag gjorde men mitt
ringfinger böjdes bakåt på nå konstigt sätt. Och när vi kom hem så konstatera vi att jag hade
stukat fingret. Det gör sjukt ont i hela handen nu. Så det blir ingen träning för min del idag.
Mys med bästa ist :). Men vi har lagmöte idag, undra om det kommer några fler än igår?
Haha, NI ÄR PATETISKA!!!!!!!!!

Idag så var jag ledig, så när jag hade gått upp så ringde älskade Tettis och ville bli bjuden på Tee.
Snäll som jag är så gjorde jag det åt henne. Och tettis hade bulle med sig :).
Älskar min älskade bästa vän tett som är så grymt underbar!


Snart ska jag ut och röka, får knappt på mig jackan.
Men med lite våld och tårar så går det.
De ända fingret jag kan skriva med på den handen på tummen, så det tar ju hundra år att skriva :p.

Nej nu ska jag lyssna på mina favvo låtar (igen!) och bara chilla.
Vi ses.




Everything is going to be okey.


Kommentarer
Postat av: Tett

ååh va glad jag blir när du skriver så <3

blir tårögd .. bästa vän ? vad glad jag blir älskling !! Vet inte om någon kallat mej de förr ?

ÄLSKAR DIG MASSOR OCH MYCKET MYCKET MER !!

2010-03-04 @ 22:01:44
URL: http://jeanetteelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0