Natten till 26/3

Snart snart snart åker vi :D.
Åh vad jag längtar!
Äntligen börjar de bli dax att åka till Tunisien ;).
Det ska bli så jäkla skönt.
Det är bara 29 dagar kvar, och dom kommer gå såå snabbt så!!


Imorgon fyller pappa år, så jag ska städa och greja imorgon.
Sen tänkte jag scrappa någonting till honom eftersom jag absolut inte har
några pengar alls.
Känns lite dumt, men vad ska jag göra?
Bättre att göra någonting än att inte ge honom någonting alls.

Imorse vaknade jag med feber och hade skit ont i halsen.
Har fortfarande ont i halsen och hostar men febern verkar vara borta.
Som tur är så är jag ledig imorgon så jag kan vila upp mig.

På måndag ska jag ha praktik en dag, så jag måste åka förbi där ihelgen
och visa vem jag är och så. Spännande!

Min syster kanske börjar flytta alla sina saker till lägenheten imorgon.
Dubbelmoral, jag tycker att det ska bli skit skönt.
Men om typ ett par veckor så kommer jag börja sakna henne som fan.
Så är det alltid när hon har varit borta.


Nej nu ska jag springa på toan, vilket jag gör hela j-vla tiden.
Seriöst, jag kissar hela tiden!
Sen ska jag iaf försöka sova, även fast jag är helt pirrig i magen och inte kommer kunna somna.


Vi ses !





Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0