Älskade änglar.

Jag försöker förstå hur allt kunde gå så snett.
Hur två så underbara personer så hastigt kunde ge sig av..
Och idag slog det mig, som en knytnäve rakt i magen, dom kommer inte tillbaka.
Hur mycket jag än vill.
Och jag saknar er, varje dag, varje minut som går.
Det går inte att bara gå vidare och sluta hoppas.
Jag hoppas ni tar hand om varandra där uppe, för ni är ju änglar.
Jag vet att ni vakar över oss. Att ni skrattar åt våra dumma beslut
och stöttar och håller om oss när vi saknar er som mest.
Ta även hand om Conny. Som många sörjer nu. Han behöver erat stöd
för han är också en ängel.

Jag saknar er, älskade underbara änglar.
Vi kommer alltid minnas er med ett leende på läpparna men med tårar i ögonen.
David tallskog, Marcus "selva" Selvin ♥





Peace & Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0