Godnatt

Dagen har varit bra, skratt och tårar som sagt.
Har varit och pussat på Hugo, jag är en sån stolt faster!
Han är så fruktansvärt duktigt! Han gör så att jag orkar med
alla små vardagliga saker. Kärlek till HUGO

Åkte också in till staden med tettis, alltid lika kul att vara med henne (:
Är så glad att jag har henne som vän, bästa vän!

Ja, jag undrar hur mycket jag får sova inatt, Esset ringer tittsomtätt och gastar.
Dock inte på ett dåligt sätt. Lite runt under fötterna bara :P.

Imorgon ska jag nog också vara det, och på lördag för då ska
jag på inflyttningsfest hos syster :D.
Menmen, vi får se hur det blir ;).

Nu måste jag försöka sova innan nästa samtal kommer!
JAG ÄR KÄR !





Peace & Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0