såhär känner jag

Jag är svag för dig, för du gör mig stark.
Du är bra för mig, ändå förstör jag allt.
Du har sönder mig, fast du gör mig hel.
Det känns så rätt även fast allt som vi gör blir fel.
Jag är slav för dig, jag gör vad som helst för att få va med dig.
Kan aldrig dra en gräns, har tappat greppet.
Vad är in och ut, vi kan ha trampat snett det här är sinnessjukt.
Jag vill älska dig och jag vill slå ihjäl dig.
Vill ha dig ur mitt liv, men någonting står i vägen.
Och jag gör allt för att behålla förståndet men jag har fastnat i ett beroende
som håller mig fången.
Du är knark,
jag behöver mer fastän du förstör mig helt

Jag försvagar dig, för det gör mig stark.
Du är bra för mig, därför förstör jag allt.
Jag har sönder dig, när du gör mig hel.
Jag har alltid rätt, även fast det är jag som har fel.
Det är kanske därför det blir såhär varje gång vi kommit bort.
Alla dom där känslorna vi slarvat bort, som vi letar efter.
Du är knark.





Peace & Lots Of Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0