Väntar på svar

Och det har jag gjort sen jag kom hem från Tunisien.
Jag väntar, hör fyllesnack och sen är det glömt.
Jag vill höra det på riktigt, veta vad du vill.
För nu går jag bara och väntar, försöker få dig att berätta.
Men det går inte.. Och jag orkar inte vänta hela tiden.
Och ska jag behöva vänta tills nästa fylla på att få höra dom söta orden igen?
Men men, de tar den tid de tar.

Just nu sitter jag i skolan, dom andra har datakunskap.
Och jag sitter här och ser ut.
Våran floristlärare är sjuk så kommer förmodligen att få sluta tidigare idag.
Skönt, det gick inte att somna inatt, sängen var alldeles för stor... ?
Haha, dunder helg. Måste verkligen göra om dehär!
Fast kanske med en ferre också? ;) .
Underbara älskade !!

Jaha, vad ska man göra nu då?
Bytte header nyss för att jag inte har ett skit att göra.
Men vi ses senare ist. Ska glo lite till på fejjan !




Peace & Lots Of Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0