15 minuters perfektion.

Skolan gick bra, hade som sagt bara
en lektion som gick i en ryslig fart!
Tog 13.25 bussen hem & tulis var här
när jag kom hem.
Gud vad jag älskar den ungen, finns inga ord!!
Han gör livet så himla mycket lättare när allt går
åt pipsvängen.

Om en timma sitter jag på bussen in till stan igen.
Ska då på bio med min käre morbror & sedan äta middag.
Måndags-myys!
Varför händer inte detta oftare?

Önskar att jag inte var så feg.
Det som är gjort är gjort.
Du är perfektion.
Om du ändå kunde vara liiiiiite mer ärlig mot mig.
Om du kunde säga vad du tycker & tänker direkt
till mig så jag slipper höra det från annat håll.
Då skulle det vara lite lättare att förstå.


Nej, nu ska jag fixa till mig lite!
Vi ses igen när jag kommit hem :).



Våra brister gör oss till människor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0