I love me for me

Sjukt trött & sliten tjej.
Missar varannan bokstav när jag ska skriva.

Lite kort om min mysiga måndagskväll:
Mötte A på stan, gick till Terassen & tog en öl.
Kom försent till bion, missade ca 5min i början.
Skrattade så tårarna rann till DUE DATE!!
Helt klart värd att se typ 10ggr till.
Efter bion gick vi till Alexander,
käkade pizza & tog en till öl.
Hann med 21.10 bussen hem.
Helt perfekt!

Nu har jag precis tvättat trynet & ska snart
bege mig ut i kylan för en godnatt cigg.
Sen väntar min underbart stooora säng på mig!
Ska bli så himla skönt att krypa ner under täcket
& bli liiite varm!
Fryser så jag håller på att avlida.


Vi ses imorgon :)



You will never find someone like me ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0