If today was your last day

Haft en kanon trevlig kväll, ätit gott & skrattat!
Fick dessvärre med mig en stäckning på baksida lår
när jag cyklade hem från jobbet.
Förstår verkligen inte hur jag lyckades.
Kom ju knappt av cykeln när jag kom hem "/.

Nu ska jag ta ett fotbad & bara chilla innan det är dax
att skalla kudden & sedan en ny arbetsdag!
Jobbar 8.30-14 imorgon, sen 14.30 ska jag ha lilleman ett par timmar.

På fredag ska jag ÄNTLIGEN klippa mig, det behövs.
Ser ut som jag vet inte vad i skallen just nu...
Hel renovering helt enkelt.
Sen får vi se vad helgen har att erbjuda, kanske blir en lugn helg
för ovanlighetens skull!
Men jag ska inte säga för mycket.

& med risk för att säga alldeles för mycket så pirrar det i magen.
Jag är glad, sprallig & känner mig som en treåring på julafton
varje dag!
Håller alla tummar & tår för att detta lyckas!!!



Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0