I'm the best, next after you.

Go'kväll!

Dagen har varit helt okej.
Började med att jag somnade om
i sittandes ställning i sängen.
Rekommenderas verkligen inte!
Strax före ett ringde F och frågade om
jag kunde vara barnvakt då det hade hänt
en liten olycka!
Tack gode gud att allt gick ganska bra.
Så jag har varit barnvakt hela dagen.
Tagit en lång promenad i snöstormen.

Och sen när jag var barnfri kom jag på att
jag hade ett par saker att göra också,
dvs dammsuga, hänga tvätt, sätta igång diskmaskinen & diverse.
Känner mig jäkligt pigg idag tacktacktack!
Hatar verkligen att vara sjuk, men nu är jag på bättringsvägen.

Så nu tänkte jag hoppa in i duschen & skrubba hela mig.
Förhoppningsvis så får jag lön imorgon, annars blir det liiiiite körigt.
Och imorgon ska jag till skolan, och sedan vidare till solarieöarna!
Ska bli fruktansvärt skönt att få lite färg.
Känner mig som ett lik i hela plytet!

Nej, men nu ska jag dra mig från dumburken.
Vi ses senare :)



Make me feel like i'm the only girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0