One day you'r going to realize that i'm yours.

Det är tisdag,
jag mår som en påse skit.
Jag tycker att livet är sjukt kul.
Iaf när allt bara inte går som jag vill.
Jag förstår verkligen inte.
Men det kanske är dax att tänka om,
bara glömma och gå vidare.
Låter som en sjukt bra idé.

Jag vet inte riktigt hur jag ska formulera
mig en dag som denna.
När allt jag sagt inte tycks spela någon roll.
Du känner inte ens mig.
Jag känner inte dig,
varför ska du då hålla på?

Ja, jag hade skit kul.
Jag skulle lätt kunna göra om det.
Mer än så är det liksom inte.
Jag kärar inte ner mig,
eller jo. Jag gjorde ju de,
i några dagar tills jag insåg vem du
egentligen är. Och hur du beter dig.

Menmen, det finns säkerligen någon annan
som jag kan ha minst lika roligt med ist för dig.



Förlåt för att jag aldrig någonsin sagt förlåt. ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0