Raise your glas and drink it all up!

Va nyss & kollade på match.
SJUUKT SKÖÖN VIIIIIIINST!
Detta var den 5e raka vinsten för bbk dam, div2!
Har nog aldrig varit så glad & arg på samma gång.
Ligger just nu 2a i serien med en mindre match spelad.
Imorgon är det min tur att lira lite boll, sjukt sugen!!

Men först blir det skolan, (11.20)
Sen hem & göra en fördjupningsuppgift om
växthuseffekten, såå upphetsande!

Skulle också vara sjukt kul att veta
hur mycket lön jag får ut den här månaden?
Har ju jobbat ganska mycket, två röda dagar också.
Så hoppas den är saftig!

Nej nu tackar jag för mig, min data & resten av hemmet.
Sängen skriker mitt namn så nu ska jag strippa framför spegeln
och ta en nattinatti cigg. Galet skönt.


Pussss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0