Samma gamla visa, men vet inte vad det är. Förlåt.

Helgen kunde ju ha varit bättre.
Men den skulle absolut kunnat vara sämre.
Fredagen spenderades självklart @Kalas.
Det var trevligt, hade trevligt sällskap.
Lördagen var ganska lugn, åt middag med syster
på Kök kött & bar. Tror jag?
Och efter det så vare Magnus Betnér på konserthuset
i Uppsala. Sjuk kul! Skrattade så jag fick ont i magen!
Träffade efter det E&E för att ta en cigg och skulle åka hem
efter det, men blev inslängd på Kalas av våran rara vän vakten.
Lite otippat.
Började med att vara nykter, eftersom jag tror att jag behöver
vara nykter någon dag.
Men det slutade ju bra, min underbara vän E började beställa
in shots och dom gick ju ner utan att jag behövde blinka.
Men det var trevligt, dock tidig kväll. Åkte hem med 02.20 bussen.
Men det var bara jag som behövde betala bussen, tyckte just då
inte om busschauffören så mycket.

Nu ska jag snart gå till bussen för att ha en lektion i skolan.
Sen hem och fixa mig lite för att sen åka in till stan en gång till,
ska på bio & efter de blir jag bjuden på middag.
Mysig start på en helvetes vecka!
Nej nu måste jag leta upp mina kära långkallingar och byta om.

Måste bara tillägga att jag inte förstår ett dugg hur fan du tänker.
Det går liksom inte ihop, när du vet hur det ligger till och ändå
bestämmer du dig att göra såhär?
Aja, inte mitt problem. Jag klarar mig utan dig!
Tycker bara det är synd att du snackar och sen inte kan säga
det direkt till mig, och förstår överhuvetaget inte varför
jag fick följa med dig hem?!
Idioter finns det tydligen gott om!
Ingenting att haka upp sig på, livet fortsätter ju.



Pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0