There's noway you'r going to break my heart.

Jag måste bara säga
att jag finner det väldigt givande
att skriva av mig här ibland.

Jag oroar mig inte så speciellt mycket
om vad folk tycker och tänker om mig.
Jag lever på mitt sätt, tar dagen som den kommer.
Och försöker göra det omöjliga möjligt.
Gör varje motgång till en utmaning
Jag är en självständig tjej.
Klarar det mesta på egenhand, bara jag vill.

Men jag måste erkänna att jag faller lite
för lätt ibland, eller kanske bättre att säga
att jag faller lite för hårt?
Men det positiva är att jag ofta reser mig fort
efter att jag fallit. Och inser att det finns miljontals
andra att falla för än just dig.
Och just nu gillar jag att leva mitt singel-liv.
Trivs med att kunna göra allt utan att någon
annan ska få vara med och bestämma.
Visst saknar jag närheten.
Men det får man väl söka på annat sätt?


Vi ses, ♣




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0