Theres noway your going to keep my heart.

Nejnejnej, det funkar ju bara inte.
Jag bara faller varje gång jag ser dig.
Men får ingenting tillbaka.
Någonting jag önskar att jag kunde få,
varje dag, varje natt & varje sekund.
Jag önskar att du kunde förstå.
Förstå hur jag känner, förstå hur mycket jag saknar
dig när du inte är här.
Hur mycket jag längtar tills nästa gång vi ses, nästa gång
jag får röra vid dig & vara mig själv.

Jag är så kär, du anar inte.
Det finns inga ord till hela den här grejen.
Hela du, hela oss.
Säg vad du vill, jag är din.
Så länga du vill, när du vill, hur du vill
& vart som helst.

Du är den vackraste människan på hela jorden,
DU har mitt hjärta i din hand. Glöm aldrig de.

Puss på dig & alla andra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0