When I see your face, theres not a thing I would change.

Jag vill verkligen ha lördagen tillbaka, just nu.
Det pirrar, jag ler & jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Your amazing.

Igår vart det sängen tidigt, mådde som sagt inge bra alls.
Trodde jag skulle kunna sova ut imorse men vaknade redan
vid 07.00 & va pigg som en mört.
Låg kvar i sängen & drog mig till ca 09.00.
Då kom fasters älskling & for runt.

Sen nu har jag gått en lång promenad med hundarna,
& fotade lite med systers systemkamera.
Det är liksom inte ens någon idé att ta med min jättedåliga.
Så nu när hon hade den här passade jag på att ta några
riktigt höstiga bilder.
Gud så kul det är!

Några smakprov :)



Denna är jag äckligt nöjd med !


Även den här blev bra,




Den här vidriga spindeln får avsluta de här inlägget.
Jag lägger nog ut alla bilder i ett annat senare.
Nu ska jag göra en kopp te & bara höstmysa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0