You know I'm perfect for you

21 frågor om dig själv.

Röker du? - Absolut
Snusar du? - Inte ofta
Dricker du?Hah, ska nog inte säga så mycket om mina alkohol vanor.
Skolkar du? - Det händer.
Gör du frukosten själv?Absolut, hur svårt är det att sätta på kaffe?
Har du suttit i rätten? - Yes, som åhörare och vittne
Har du slagit någon? - Ingen tvekan
Har du pussat någon av samma kön? - Guud ja
Har du varit på strippklubb?Nej, faktiskt inte
När grät du senast? - Omöjligt att komma ihåg.
Vem kan du prata om allt med? - Min bästa'vän
Har du solglasögon? - På sommaren
Vem kramade du senast? Mandis
Vad är din högsta önskan just nu? - Att kunna spola tillbara tiden.
Vem gillar du? - Hah, de du!
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? - Svart, rosa, vit
Har du bärbar data?  Absolut
Är du blyg? - Nej, tror inte folk uppfattar mig som blyg.

Svar på tal, jag är nog lite halv kär.
Inget som jag vill skriva här, dom som vet
är dom som behöver veta.
Eller kär kanske jag inte heller ska skriva,
alltså..
Nej jag vet inte hur jag ska förklara!
Så om någon mot förmodan undrar vad det
är med mig eller någonting så kan det vara
läge att fråga det. Typ helst nyss.


Du är sjukt snygg. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0