Don't wanna wait another day whitout you

Jag har nog aldrig mått såhär jävla dåligt!
Maghelvetet gör så ont så jag kallsvettas, känslorna spökar som aldrig förr.
Och jag får inte någonting att funka som jag vill!

Nu är jag inne på 4:e veckan med den här magsmärtan.
Husläkaren sa att det förmodligen var stressmage.
Men fan, de har jag ju haft förr och då har det inte ens varit i närheten av hur jag känner nu.
Så tror inte riktigt på hans ord där, jag har högt blodtryck, högt blodvärde
OCH jag går snett?
Remiss till gyn är skickad, jävla mutthelvete!
Vad mer kunde de va fel på liksom?!

Jag vet inte längre hur jag ska bete mig eller vad jag ska säga när
jag är i din närhet.
Blir bara ste som en pinne och sitter tyst i ett hörn.
Jag som annars pratar och är sprallig?
Vi vet ju båda två att detta inte funkar, ingen av oss vill ha det såhär.
Och tack för en helg UTAN bråk!
Ni anar nog inte hur glad jag är över det.
Annars brukar det vara bråk varje helg och halva veckan efter.
Men inte denna helg, inte denna vecka.
Men dehär får mig bara att inse hur starkt jag egentligen känner.
Jag har nog inte riktigt insett hur mycket du betyder för mig, förrän nu.
När det känns som att vad jag än gör så skrämmer jag bort dig.
Och TACK för orden; Du kommer aldrig skrämma bort mig.
Du förstår inte hur glad jag blir när du skriver sådana saker.
Jag är förälskad, kär & (for the moment) lycklig!

Nej, nu ska jag försöka ta mig in i duschen, så jag har de gjort.
Sen blir det en "ta-hand-om-mig-själv-dag" .
Ansiktsmask, fixa naglarna och titta på film!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0