I wanna do it all again!

Gårdagen blev så jävla lyckad.
Jag hade så fruktansvärt kul, & jag är stolt
över mig själv som klarade av att gå i 10cm
klackar hela kvällen.
Alltså är det bevisat att med rätt sällskap
kan vad som helst vara roligt.
För satan så jag skrattade igår.
Det finns verkligen inga ord som beskriver.
Slutet av kvällen blev ganska lugn, var ganska så mycket
rund under fötterna som jag vacklade hem när dom stängde.
Men det var helt underbart :)
Jag vill göra om den där kvällen, om & om & om igen.

Nu är det höstlov!!
Ska blir skönt med lite ledighet nu när jag är så fruktansvärt
skoltrött, ska än så länge bara jobba ons-tors.
Får se om det blir ändringar på de imorgon bitti.
Blir iaf lite pengar till julklappar :).

Nej nu ska jag äta godis, tycka synd om mig själv & kolla på tv!
Vi ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0