This use to be a funhouse.

Looong time no seen!
Det blir så ganska ofta för mig, menmen.
Bättre sent än aldrig, eller hur är det man säger?

Kan berätta om min helg, för jag har inte så mycket annat
att berätta.



Fredag;
Lugn hemmakväll med mig själv, städade & tittade på film.
Chill.



Lördag;
Först innebandymatch i Hallstavik, vinst!
Åkte in till stan med pappsen & hämtade mat,
hem äta & sedan upp till hallen och kolla på när S spelade hemmamatch mot Stenhagen.
Även då blev det vinst!!
Efter matchen begav vi oss till staden & till E, blev bjudna på supergod mat!
Eftersom hon fyllt år. Grattis igen!
Satt hos henne & chillade ett tag, träffade älskade Elina :).

Sen blev de lite smått kaos när vi helt plötsligt skulle gå ut, även fast alla hade
sagt att vi inte hade råd.
Tur för mig att Elinis hade fixat E+5 på kalas, men då vände det igen.
För alla andra ville hellre betala 100kr för att komma in på Etage.
Men då va vi duktiga & satte ner foten, vi vägrade helt enkelt att betala någonstans
när vi kunde gå 50meter till & komma in gratis.
&GUD vilken tur att vi gick dit.
& Vilken tur att jag hade elinis med mig, för jävlar så kul vi hade.
Har nog fan aldrig haft så kul på krogen någongång, eller skrattat så mycket kanske
man ska säga? :P.
Mycket lyckad kväll, tack ni som gjorde den <3



Söndag;
Trist & grå dag.
Låg hemma hela dagen/kvällen & tyckte synd om mig själv.
Skulle aldrig dragit shotten.




Det var min helg de, nu är det vardag igen & jag mår inte så bra.
Hostar & snorar hela tiden.
Men det går väl över?

På fredag fyller mammsen år, då blir det lite firande & springande på stan efter skolan!
Har fortfarande inte hittat den perfekta presenten.
Får hålla utkik nu.


Nej nu blir det CSI & negerbollssmet!
Byebye, (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0